My Family

My Family
hey hey , nih my whole family .. <3 tahun nih ( 2010 ) tema kiteorang biru . yeah ! my favourite colour .. haha . family sye nih tak delah ramai sangat kan .. haha . tiga peremuan dua lelaki .. teka lah mane sye .. haha :P

Friday, April 15, 2011

asal aku asek ingat orang tuh hah ? die dah takdeh pape dah dalam hidup aku , =.='
memories aku tahun lepas sudah menghantui aku , ..

 tahun nih aku nak UPSR , aku nak kene buat betul 2 , aku risau aku takdapat 5A jeh , sbb tuh lah harapan aku , family aku , semua ....aku takut aku tak dapat mengembirakan hati mak ayah aku ! aku kene buat elok2 , same jugak ngan PSRA aku , aku kene and mesti dapat mumtaz ! aku harap dan aku berdoa aku mendapat kejayaan , same judak ngan kawan 2 aku ! aku doakan korang gak ! :)

iloveschool ilovehome ilovefamily  ilovefriends iloveteachers all...








1 comment:

  1. rabie rabie.. yang gambar aak pakai kot tuh kan.. nampak sangat gigi awak yang rongak tuh.. hehe.. but u still beautiful, frenz.. =P

    ReplyDelete